wtorek, 10 lutego 2015

ODCHODZĘ!

 Hej po raz ostatni. Nie będę się nad sobą użalała. Odchodzę, ponieważ nie mam czasu. Ostatnio mój harmonogram zajęć stał się niespodziewanie "rozbudowany" i nie mam czasu nawet tu zaglądać. Odchodzę, bo nie dogaduję się z innymi autorkami tego bloga. Po prostu-nasze relacje nie są już takie same. Blog będzie nadal istniał, ale prowadzić go będą #tusiek i #lubiś. Mam nadzieję, że nadal będziecie zaglądały na tego bloga, w celu szukania modowych inspiracji. Na się z wami żegnam, choć czasem będę tu zaglądać, szukać, czytać itp. Jestem za mądra na gimnazjum w Wieliczce więc w gim w Wieliczce mnie nie zobaczycie !

TO NAPISAŁY AUTORKI TEGO BLOGA!!! PRÓBUJĄ MI DOGRYZAĆ! AWWW


                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           
 Jeśli chcecie zobaczyć co u mnie: http://emailaema.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz