niedziela, 25 stycznia 2015

OGŁASZAMY KONKURS !!!!

 Razem z #EmailA wymyśliłyśmy dla was konkurs. No więc zasady konkursu są proste :
1. Polub BLCKSVN na facebook'u .
2. Wpisz w komentarzu pod tym postem : Dlaczego ty chcesz wygrać konkurs?
  • Od kiedy czytasz bloga? 
  • Od 1-100 jak podoba ci się blog ? 
  • co byś w nim zmieniła/zmienił?
  • Jaki rozmiar nosisz ? 
  To tylko 2 proste kroki do wygranej. Pozdrawiamy #tusiek i #EmailA
  Powodzenia. Do wygrania kilka fajnych ciuchów. Jutro wrzucę zdjęcia.

1 komentarz:

  1. 1.Polubiłam
    2. Chciałabym wygrać ten konkurs ,ponieważ interesuję się modą i zbieram na jakieś fajne ciuchy oraz bardzo mi zależy :D
    Czytam waszego bloga od niedawna ,ale powiem szczerze ,że będę tu często zaglądać :)
    Posty+design=100%
    Dodałabym do gadżetów opcję obserwuj ,ponieważ będzie można szybciej wyszukać bloga oraz dodawać do obserwowanych. Noszę rozmiar S/M . Tylko nie pomyślcie ,że ja tu słodzę żeby wygrać ,po prostu jestem szczera ,bardzo mi się podoba ten blog ! Pozdrawiam :)
    http://tangle-of-everything.blogspot.com/ -to mój blog :)

    OdpowiedzUsuń